Ghost writer…


Of.M-am crezut deștept.Nu sunt.M-am crezut deștept cu …nick name-ul asta.Ghost writer.Până acum câteva zile când printr-un super,megamarket trecând și neatent produse colorate privind am fost izbit,lovit,fulgerat de un numar de coperți de cd-uri sau dvd-uri toate la fel.Pe ele scria…Ghost writer.Mare.Roșu cred.Și mai erau și două fețe cunoscute.Ewan McGregor (îmi place actorul ăsta)și Pierce Brosnan(nu-mi place ăsta).

N-am știut până atunci nici că există un film cu numele ăsta nici semnificația termenului.

Normal am văzut filmul și spre surprinderea mea mi-a plăcut Brosnan,poate pentru că  nu avea foarte mult.Iar o poveste despre conspirații și despre neputința de a face ceva daca nu aparții unui grup puternic.

Oare poți fi propriul tău ghost writer?

Despre Ghost Writer

fara somn
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Ghost writer…

  1. gabriela zice:

    ei. Nu e asa de grav ca si altii gandesc ca tine. 🙂

  2. wimpygirldiary zice:

    mie una mi se pare un nume original
    si cu ocazia asta, m-ai facut curioasa sa vad si filmul 🙂

Lasă un răspuns

