Marius Manole


N-am nici un sentiment personal față de această persoană.Nu mi-a făcut nimic.Nu o cunosc personal.Pe persoană.

În urmă cu ceva timp…să tot fie 3 ani…am văzut la televizor o emisiune.Era invitată Irina Petrescu și încă un băiat ,prezentat el,ca tânăr actor.Acest băiat ușor tocmai spunea că nu a mai citit o carte de nici nu mai știe când,pentru că ei,actorii tineri ,sunt tot timpul la treabă.Alergă să câștige un ban cinstit.Mi s-a părut trist și umilitor pentru actori…

A trecut timp și același baiat a ieșit iar în față.Beat pe scenă.La spectacol…Habar n-am ce P.R.are,dacă are,dar văd că tot apare.

Azi,pentru că așa mi-am adus aminte am auzit un anunț la ProTv în care se înșiruiau niște nume Iureș.Fotino.Darie.REBENGIUC…manole.

Manole e ăsta micu care zicea că n-are timp să citească.Ăsta care a ieșit beat în mijloc de spectacol pe scena să se plângă de ce bani puțini ia el.Asta micu care e înnebunit că nu poate să-și plătească rata…

Ce vreau să zic e că mi se pare degradant pentru un artist să își plângă public sărăcia…și să mai fie și băgat în seamă.

Eu pe ăia aș vrea să-i aud vorbind pe cei care nu și-au permis încă o rata la casă.

Despre Ghost Writer

fara somn
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Marius Manole

  1. Nea zice:

    Cunosc şi eu un fainaţar care vine beat marţi, după ce îi trece lunismul, şi se plânge de rate.

  2. ion zice:

    l-am vazut .e lipsit d har.trebui sa iasa si el in fata cu ceva…

  3. Lulu zice:

    Cred ca nu intamplator ati auzit de Manole alaturi de nume precum Iures, Rebengiuc…mai nou si Malaele…”ala micu” a muncit un sfert de viata ca sa tot apara peste tot! Si culmea este ca are si cu ce sa isi demonstreze talentul; departe de a fi fad…dar presupun ca cine a scris asa ceva nu s-a uitat decat la stirile TV cand a avul loc aparitia lui Manole baut pe scena in 2007 la Sibiu, nicidecum nu a vazut o piesa de teatru in care joaca acest actor…
    Majoritatea artistilor din Romania castiga destul de putin pentru activitatea pe care o desfasoara; si au fost multi cei care s-au plans de acest lucru…poate au facut-o mai mult sau mai putin la TV, nu este Manole cel care plange situatia artistilor romani pentru prima data…Si daca ati fi fost mai bine informati, ati fi stiut ca aceasta tevatura cu 10 lei/zi a fost preluata de presa de pe blogul personal al actorului, nu a cerut el ca articolul sa apara in ziare sau sa i se faca reclama TV cu acest lucru…
    Dar deh, la capitolul improscat cu noroi, ne pricepem cel mai bine…la a dovedi ceea ce putem in sensul bun stam mai prost…

    • Ghost Writer zice:

      lulu…:) acu ce sa zic?gusturile nu se discuta…cat despre plansul de mila,mi-e imposibil sa am respect.consider ca un om care iese in fata trebuie sa fie un exemplu,nu o fantosa incerta si plangacioasa.in ceea ce priveste talentul . . . . .

  4. alice zice:

    poate si el stie ca e lipsit de daruri si de asta munceste .

  5. alice zice:

    @lulu.nu e improscare cu noroi.e parerea unui om care probabil are nevoie de adevarate valori si modele.

  6. daria zice:

    marius manole acest marylin monroe al teatrului romanesc…alta persoana umflata de mica presa teatrala.cred ca saracia i-a luat-o cu mult inainte calitatii artistice.sa fi celebru ca traiesti cu 10 lei pe zi…toata romanica ar ytrebui sa fie celebra in acest caz.

  7. Pingback: Dragilor bujorilor, ai mei din suflet prieteni « Deea Dulce mult aduce

Lasă un răspuns

